Technologia Informacyjna, InfoNaBi, LFN
Strona Koła Naukowego InfoNaBi – informatyka w nauce i biznesie
Menu
Przejdź do treści
.
Dydaktyka
Informacje
Konsultacje
Warunki zaliczenia wykładów
Prezentacje – zasady
Jak przepisać ocenę
Dyplomowanie
Technologie Inf.
Ankieta
Tematyka wykładu TI
Ćwiczenia
Ćwiczenie nr 1
Ćwiczenie nr 2
Ćwiczenie nr 3
Ćwiczenie nr 4
Ćwiczenie nr 5
Warunki zaliczenia TI
Aktualne oceny TI
MSI – oceny
Programowanie obiektowe
Zakres ćwiczeń laboratoryjnych
Aktualne oceny
Metodyka szkoleń w BHP
Zakres i warunki zaliczenia MsBHP
Aktualne oceny MsBHP
Komputerowe wspomaganie w dydaktyce
Systemy
Warunki zaliczenia Systemy analizy i prezentacji danych
Zakres ćwiczeń – SAiPD
Aktualne oceny przedmiotu SAiPD
Warunki zaliczenia i ćwiczenia SM
Ćwicz 1 – SM
Ćwicz 2 – SM
Ćwicz 3 – SM
Ćwicz 4 – SM
Ćwicz 5 – SM
Aktualne oceny SM
Procesy
Zakres i warunki zaliczenia Procesów informacyjnych i komunikacyjnych w systemach bezpieczeństwa
Aktualne oceny – PIiKwSB
Przedsiębiorczość: systemy, formy, ekonomia
Zakres i warunki zaliczenia przedmiotu Podstawy i Formy Przedsiębiorczości
Zakres i warunki zaliczenia przedmiotu Systemy Informatyczne w Przedsiębiorstwie
Aktualne oceny PiFP oraz SIwP
Tematyka wykładu ekonomia
Warunki zaliczenia Ekonomii
Aktualne oceny Ekonomii
Zarządzanie bezp. danych
Zakres i warunki zaliczenia zarządzania bezpieczeństwem danych
Aktualne oceny – ZBD
Zarządzanie i Organizacja
Zakres i warunki zaliczenia Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem
Zakres i warunki zaliczenia Zarządzanie produkcją, usługami i personelem
Warunki zaliczenia Organizacji pracy i zarządzania
Aktualne oceny ZJiB i ZPUiP
Aktualne oceny ZJiB i ZPUiP
Aktualne oceny – OPiZ
Koło naukowe
Koło Naukowe zastosowań informatyki w nauce i biznesie „InfoNaBi”
Statut
Władze
Realizacje i profity
Praktyki
O praktykach na WPT
Pedagogiczna ETI
Zawodowa Inż. Bezpieczeństwa
LFN
LFN 2021
WDN 2020
Lubelski Festiwal Nauki
Poradnik
LFN 2019
LFN 2018
LFN 2017
LFN 2014
LFN 2011
LFN 2010
Tygiel
Microsoft logowanie
E_Lazuka_LNF_21_27
← Poprzednie
Następne →