Techland - organizacja seminarium naukowego w 2013 r.

Organizacja seminariów i inna działalność Koła Naukowego

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez tomaszkocoj » 13 sty 2013, 15:16

Pomogę przy zakupach i w przygotowaniu sali
tomaszkocoj
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 lis 2012, 20:43

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez ArletaChuba » 13 sty 2013, 16:03

Ja z Małgorzatą Dziewiczkiewicz pomożemy Kamilowi przy zakupach ;)
ArletaChuba
 
Posty: 7
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:01

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilstec » 13 sty 2013, 16:05

ArletaChuba napisał(a):Ja z Małgorzatą Dziewiczkiewicz pomożemy Kamilowi przy zakupach ;)

Super we 3-ke pójdzie nam to sprawniej ;)
kamilstec
 
Posty: 10
Dołączył(a): 09 paź 2012, 20:55

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MaretyczPawel » 13 sty 2013, 16:57

Zrobiłem takie małe podsumowanie tego, kto to czego się zgłosił i kogo nam jeszcze brakuje. Z góry przepraszam za pomyłki w nazwiskach – brak polskich znaków w nickach się kłania.
Zakupy: Arleta Chuba, Małgorzata Dziewiczkiewicz, Kamil Steć,
Przygotowanie Sali: Tomasz Kocoj, Adrian Wiercinski, Paweł Jonczak, Adrian Kwiatek
Główny organizator wśród studentów: Wojciech Zygawski
Ogólnie pojęty marketing: Kamil Malkiewicz, Kamil Tetych, Paweł Nowaczek
Przemowa początkowa: Joanna Osiecka
Plakat: Tomasz Łukaszuk, Marcin Kosinski (dotyczący konkretnego seminarium).
"Opiekun" gości: Łukasz Mróz, Karolina Szaniawska
Rozdawanie ulotek: Kaja Stępień, Maciej Gądek, Konrad Cymerys, Wojciech Drag
Przygotowanie ulotek: Kamil Staszczak, Julia Dawydenko
Identyfikatory: Kalim Pieczykolan
Drukowanie ulotek/plakatów: Paweł Dąbrowski
Fotografia: Dominika Machel
Jeśli ktoś wpadnie jeszcze na jakiś pomysł to dopiszę to listy.
Kierownik ds przygotowań: Paweł Maretycz
Ostatnio edytowano 15 sty 2013, 21:43 przez MaretyczPawel, łącznie edytowano 18 razy
MaretyczPawel
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 gru 2012, 1:15

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez PawelNowaczek » 13 sty 2013, 17:39

Przyłączam się jako pomocnik do plakatowania. Widzę, że przyda się pomoc.
PawelNowaczek
 
Posty: 6
Dołączył(a): 09 paź 2012, 20:13

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez lukaszmroz » 13 sty 2013, 17:39

Ja mogę zająć się tymi ludźmi podczas gdy będą na uczelni. Oprowadzić, pokazać gdzie i co itd. Zagospodarować im czas żeby sami nie stali czy coś.
lukaszmroz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 09 paź 2012, 14:42

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MarcinKosinski » 13 sty 2013, 17:49

Ja mogę przygotować plakat reklamujący seminarium, jak już będzie wszystko dogadane - kto, co, gdzie, kiedy (ten obecny jest ogólnie o InfoNaBi).
MarcinKosinski
 
Posty: 19
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:03

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez AdrianWiercinski » 13 sty 2013, 17:59

Ja moge pomóc w przygotowaniu sali.
AdrianWiercinski
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lis 2012, 17:04

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MaretyczPawel » 13 sty 2013, 18:56

Trzeba rozplanować gdzie mają być rozwieszone plakaty poza uczelnią. Proponuję Kazika, inne uczelnie, bibliotekę i ze dwa można by wywiesić na mieście. A właśnie, jak wygląda sprawa z wydrukiem plakatów? Przygotowanie sali - warto by było jednak ustalić co konkretnie ma się tam znaleźć, ale tutaj musimy poczekać na informację od gości. Do powitania sugerowałbym dodatkowo oddelegować dwie panie, które miały ochotę na zakupy. Dodatek płci pięknej na pewno poprawi pierwsze wrażenie. Tutaj oczywiście musi się Łukasz Mróz wypowiedzieć, czy mu towarzystwo przeszkadzać nie będzie. Musimy jeszcze rozstrzygnąć kwestię dowozu naszych gości na uczelnię.
MaretyczPawel
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 gru 2012, 1:15

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 14 sty 2013, 11:42

Rozmawiałem z techlandem przyjadą i zapłacą za siebie tylko trzeba zrobic poczestunek to wiadoma sprawa jest... tylko czekam na termin... bo 25 to dla nich szybko ale jest że może im się uda
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez JoannaOsiecka » 14 sty 2013, 16:14

RobertLis napisał(a):
JoannaOsiecka napisał(a):Wstęp


Propozycja zmian:
Witam wszystkich serdecznie na seminarium naukowym
1. Wpływ gier na środowisko akademickie.
2. Gry: sposób na nudę czy sens życia.
3. Jak się tworzy gry.
4. Polska myśl w grach komputerowych.
5. Rynek gier i polski w nim udział.
...
9. Polskie Gry w środowisku akademickim.
organizowanym przez Politechnikę Lubelską. Na początku chciałam podziękować naszym gościom za przybycie, szczególnie
wymienić dziekana, kierownika KMiTN i inne osoby przybyłe z PL oraz wymienić pracowników Techland
za pomoc w realizowaniu przedsięwzięcia. Organizatorem seminarium jest Studenckie Koło Naukowe Infonabi, na czele z dr. Robertem Lisem, które zajmuje się zastosowaniem informatyki w nauce i biznesie. Naszym celem jest poznanie nowoczesnych technologii oraz ciągłe kształcenie się w tym kierunku.
Podać więcej celów np. ze statutu koła naukowego.
Dzisiaj będziemy analizować
rynek gier...
Przedstawię teraz czasowe ramy poszczególnych wystąpień.
{dokładny plan}
Przechodząc do pierwszego punktu naszego programu, zapraszam
dziekana/ kierownika do wygłoszenia kilku słów
a następnie p. ... z Techland do prelekcji.
Serdecznie zapraszam do aktywnego udziału w seminarium.

Spośród tych tematów od 1 do 9 ustalimy jeden i to są tylko przykłady czy w jaki sposób to będzie wyglądać ? Spośród celów wybrałam jeszcze to: Rozbudzanie zainteresowań naukowych, wdrażanie do pracy naukowej i badawczej, współpraca z innymi ośrodkami, integracja środowiska studenckiego i naukowego i wiele innych. (czy jeszcze więcej?)
Co do gości ktoś konkretnie zajmie się listą, żebym wiedziała kogo wymienić?
JoannaOsiecka
 
Posty: 70
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:09

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 14 sty 2013, 17:31

Ja jak będę wiedzieć wiecej to ci napiszę kto to będzie z tytułu imienia i nazwiska myślę również że można by wymienić kośći honorowych czyli pofatygować się i zrobić jakieś łądne zaproszenia dla naszych wykładowców :) a i jeszcze jedno ważne PRIMO ULTIMO niech ktoś napisze ładne pisemko do dziekanatu na temat sali juz wstepnie jest zarezerowane na 25 ale chodzi o to że zamiast oficjalnej daty niech zrobią kropeczki :D wrazie co żeby przesunąć wte czy wewtę jakby im nie pasowało:D a i proponuje w nastepnym tygodniu zrobić składkę na picie cipsy paluszki czy co tam będą chcieli i oczywiście nie jedziemy po taności w końcu jesteśmy na POLITECHNICE xD :D Więc z pustymi rękami nie można do ludzi bo wiem z czym do ludzi :D
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez RobertLis » 15 sty 2013, 15:00

WojciechZygawski napisał(a):...niech ktoś napisze ładne pisemko do dziekanatu na temat sali juz wstepnie jest zarezerowane na 25... w nastepnym tygodniu zrobić składkę na picie cipsy paluszki czy co tam będą chcieli...

Termin musi być ostateczny. Może być między 25.01 a 1.02 Uzgodnić z osobą przyjeżdżającą w jaki dzień i o której jej pasuje. Wówczas napisać pismo z datą i godziną rezerwacji aulii, którego wzór jest na pierwszej stronie tego wątku i przekazać kierownikowi KMiTN oraz do dziekanatu WPT. Nawet jak sala będzie zajęta to jest duża szansa, że zajęcia przeniosą w inne miejsce jeśli przedstawicie dużą rangę wydarzenia!
Równolegle zgodnie z rozporządzeniem Rektora http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/1516 należy:
wypełnić INFORMACJA o organizowanej konferencji naukowej,
wypełnić PRELIMINARZ BUDŻETOWY organizowanej konferencji poprzez wpisanie wszędzie: ,,bez kosztów'',
opracować program seminarium,
przekazać mi do weryfikacji tu na forum,
wydrukować i przekazać do kierownika KMiTN do pok. 238 celem podpisania, a jak podpisze to wysłać e-mailem do rektoratu Prorektorowi ds. Nauki.

Proszę również poinformować dr Mirosława Malca o organizowanym seminarium na WPT. e-mail: m.malec@pollub.pl tel.: (81) 53-84-704
Wyliczyć koszty, wyznaczyć jedną osobę, która zbierze pieniądze i będzie wiedziała od kogo. Znalazłem sponsora, który zwróci koszty jeśli nie przekroczą 100 zł. W tym celu za zakupy brać f-ry na Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38 D, 20 – 618 Lublin, NIP: 712-010-46-51
RobertLis
Administrator
 
Posty: 251
Dołączył(a): 24 kwi 2012, 16:52

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez KamilTetych » 15 sty 2013, 15:22

Też czekam na dokładną datę, mam nadzieje ze szybko dadzą znać kiedy przyjadą.
KamilTetych
 
Posty: 27
Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:28

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechDrag » 15 sty 2013, 15:35

Widzę, że przyda się jeszcze jedna osoba do rozdawania ulotek jako, że Konrad i Maciek są z poza Lublina(koleżanka nie wiem) przyda się im osoba do oprowadzenia i lepiej by chodzić w parach więcej zdołamy rozdać. Można się dopisać?
WojciechDrag
 
Posty: 9
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:22

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 15 sty 2013, 16:14

Witam Panie Wojciechu,

Informuję czym prędko odnośnie ustaleń jakie udało mi się dziś pozbierać.

<![if !supportLists]>1. <![endif]>Najwcześniej moglibyśmy przyjechać do Państwa w lutym, preferowanym dniem na wystąpienie ze względu na odległość jest piątek. Proponowalibyśmy więc dzień 1 lutego.

<![if !supportLists]>2. <![endif]>Temat jaki Pan zaproponował jest bardzooo bardzooo szeroki i wymagałby wielu godzin przedstawiania.

W czasie jaki Państwo proponują jesteśmy w stanie opowiedzieć na temat poniższego tematu „Mam pomysł na grę, ale co dalej? Dowiedz się jak w małym zespole zrealizować swój pomysł, stworzyć świat gry i

przygody, które spodobają się graczom.”

Pytanie mam dodatkowe o poziom uczestników? Czy mają oni wiedzę na temat tworzenia gier i oczekują wyższego poziomu czy miałby to być poziom zupełnie podstawowy?

Proszę o informację.

Pozdrawiam!

Czyli 1 luty to dogodny termin jutro pójdę do dziekanatu po sale żeby zarezerwować a i ważne czy mamy jakiegoś zaliczenie myślę że data jest ok ale jak coś to pisać:D Myślę ze zaczniemy od 16 do której jeszcze nie wime tematem seminarium będzię wyżej zaproponowany teraz gra się toczy jedynie o sale i czy mamy coś :)
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MaretyczPawel » 15 sty 2013, 17:27

WojciechDrag napisał(a):Widzę, że przyda się jeszcze jedna osoba do rozdawania ulotek jako, że Konrad i Maciek są z poza Lublina(koleżanka nie wiem) przyda się im osoba do oprowadzenia i lepiej by chodzić w parach więcej zdołamy rozdać. Można się dopisać?

Brzmi sensownie. Witamy w drużynie ;)
MaretyczPawel
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 gru 2012, 1:15

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez KamilTetych » 15 sty 2013, 20:50

No to Kamil Małkiewicz od jutra szukamy reklamy i sponsora.
KamilTetych
 
Posty: 27
Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:28

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez RobertLis » 15 sty 2013, 23:56

WojciechZygawski napisał(a):Czyli 1 luty to dogodny termin jutro pójdę do dziekanatu po sale żeby zarezerwować a i ważne czy mamy jakiegoś zaliczenie myślę że data jest ok ale jak coś to pisać:D Myślę ze zaczniemy od 16 do której jeszcze nie wime tematem seminarium będzię wyżej zaproponowany teraz gra się toczy jedynie o sale i czy mamy coś :)


Proszę rezerwować naszą aulę. Seminarium najlepiej w godzinach przedpołudniowych to może trochę osób przyjdzie. Proponuję tak od 10 do 14-tej.
RobertLis
Administrator
 
Posty: 251
Dołączył(a): 24 kwi 2012, 16:52

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez RobertLis » 15 sty 2013, 23:58

WojciechDrag napisał(a):Widzę, że przyda się jeszcze jedna osoba do rozdawania ulotek...

Trzeba rozwieszać plakaty w akademikach, na wydziałach PL oraz w sąsiednich uczelniach: UP i UMCS.
RobertLis
Administrator
 
Posty: 251
Dołączył(a): 24 kwi 2012, 16:52

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechDrag » 16 sty 2013, 1:05

"Trzeba rozwieszać plakaty w akademikach, na wydziałach PL oraz w sąsiednich uczelniach: UP i UMCS."
Nie ma najmniejszego problemu przy okazji roznoszenia ulotek pewnie pojawimy się w okolicach innych uczelni to od razu można wziąć ze sobą parę plakatów i przykleić.
WojciechDrag
 
Posty: 9
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:22

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilmalkiewicz » 16 sty 2013, 16:20

Panie Doktorze czy termin 1 luty godz 10-14 jest terminem ostatecznym? Chcielibyśmy z Kamilem Tetychem znaleźć patronów medialnych wydarzenia ale bez dokładnej daty nie możemy nic zrobić. A czasu coraz mniej.

2 sprawa czy wie Pan kto jest administratorem oficjalnego fanpage'a Politechniki na Facebooku? Warto z tego konta utworzyć wydarzenie informujące o naszej imprezie.

Osoby odpowiedzialne za plakaty wstrzymajcie się lekko bo jak znajdziemy patronat medialny to trzeba ich umieścić na ulotkach i plakatach . pewnie bedą też chcieli wywiesić baner swój w dniu imprezy.

Warto też zrobić kartki wskazujące kierunek auli aby goście z zewnątrz nie mieli problemu z trafieniem!
kamilmalkiewicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 09 paź 2012, 16:58

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MaretyczPawel » 16 sty 2013, 16:41

Postanowiłem rozpisać dokładniej podział obowiązków ze względu na to, że pierwszy robiony był na kolanie i zawiera masę skrótów myślowych:
Główny organizator wśród studentów: Wojciech Zygawski
Zastępca głównego organizatora: Kaśka Żyła
Za zakup drobnych przekąsek odpowiadają: Zakupy: Arleta Chuba, Małgorzata Dziewiczkiewicz, Kamil Steć,
Przygotowanie sali, a więc rozmieszczenie tychże przekąsek, podłączenie sprzętu oraz przystosowanie w miarę możliwości do potrzeb naszych gości: Tomasz Kocoj, Adrian Wiercinski, Paweł Jonczak, Adrian Kwiatek
Plakaty, kontakt z mediami oraz zarządzanie reklamą seminarium: Kamil Malkiewicz, Kamil Tetych, Paweł Nowaczek, Marcin Lejman
Przemowa początkowa: Joanna Osiecka
Kierownik ds przygotowań - a raczej zarządzania zasobami ludzkimi: Paweł Maretycz
Plakat koła przygotował: Tomasz Łukaszuk
Natomiast Marcin Kosinski zaoferował, że zrobi plakat dotyczący firmy naszych gości.
Naszymi gośćmi zajmować się mają: Łukasz Mróz, Karolina Szaniawska - tu jest jeszcze wakat dla jakiejś pani.
Ulotki reklamujące seminarium zaprojektować mają Kamil Staszczak i Julia Dawydenko.
Za rozdawanie ich natomiast odpowiadają Maciej Gądek, Konrad Cymerys, Wojciech Drag
Za zrobienie identyfikatorów dla wszystkich członków koła odpowiada Kalim Pieczykolan
Wydruku całej wyżej wymienionej papierologii podjął się Paweł Dąbrowski
W roli fotografa wystąpi Dominika Machel.
Kamerzystą został Rafał Sulima
Ostatnio edytowano 22 sty 2013, 15:10 przez MaretyczPawel, łącznie edytowano 2 razy
MaretyczPawel
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 gru 2012, 1:15

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MaretyczPawel » 16 sty 2013, 16:41

A co byście powiedzieli gdyby tak przygotować zaproszenia dla gości specjalnych?
MaretyczPawel
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 gru 2012, 1:15

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilmalkiewicz » 16 sty 2013, 16:57

W załączniku dodałem wzór listu który chcemy z Kamilem i Pawłem wysłać do Lubelskich mediów.Trzeba coś poprawić ? Proszę też o dokładną nazwę oraz o jakiś zachęcający opis wydarzenia.

http://www.sendspace.pl/file/8df424499ac1ce09a9f60ba
kamilmalkiewicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 09 paź 2012, 16:58

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MarcinKosinski » 17 sty 2013, 0:39

MaretyczPawel napisał(a):Natomiast Marcin Kosinski zaoferował, że zrobi plakat dotyczący firmy naszych gości, ale kontakt z nim się urwał więc postawię to pod znakiem zapytania.


Nic się nie urwało, czekam na resztę wiadomości potrzebnych do tego :) Narazie mamy datę - 01.02, potrzebny jest jeszcze nr sali, godzina, temat seminarium oraz ewentualni patroni medialni.
MarcinKosinski
 
Posty: 19
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:03

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilmalkiewicz » 17 sty 2013, 10:00

Listy z zapytaniem powysyłane . Czekamy na odpowiedź mediów.
kamilmalkiewicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 09 paź 2012, 16:58

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilmalkiewicz » 17 sty 2013, 11:59

Jest pierwsza odpowiedź!

Witam,

Dziękuję za e-mail. Patronat obejmiemy z największą przyjemnością.
W załączeniu przesyłam logotyp NT.

Zapraszam do przesłania szczegółów wydarzenia.


Pozdrawiam,

Robert Rycąbel
NOWY TYDZIEŃ
GSM 691 344 076


Mamy wysłać szczegółowe informacje więc czekamy na ostateczny termin seminarium!.
kamilmalkiewicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 09 paź 2012, 16:58

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MarcinKosinski » 17 sty 2013, 14:26

poszedł mail ;)
MarcinKosinski
 
Posty: 19
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:03

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez RobertObel » 21 sty 2013, 15:33

Witam mogę zaoferować swoją pomoc jeśli chodzi o fotografie na seminarium. Posiadam dobrej jakości sprzęt i występowałem już w tej roli w poprzednim seminarium, wtedy wyznaczonych było 3 fotografów z czego jedna osoba nie przyszła. U was jest to jedna osoba, gdyby nie przyszła jesteście bez dokumentacji fotograficznej.
Drugi fotograf to:
-wychwycenie wszystkich szczegółów w związku z podziałem obowiązków
-większa konkurencyjność co pozwoli wybrać najlepsze zdjęcia
Jeśli coś to mogę pomóc. Czekam na odpowiedź.
RobertObel
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 paź 2012, 22:31


Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez KamilTetych » 22 sty 2013, 12:04

Napisałem własnie wiadomość do profilu na Facebooku Politechniki Lubelskiej czy uda się wrzucą plakat na ich profil, myślę że nie będzie problemu. Prawie każdy Student ma ich dodanych wiec to chyba dobry sposób reklamy. Czekam na ich odpowiedź.
KamilTetych
 
Posty: 27
Dołączył(a): 09 paź 2012, 22:28

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez MarcinKosinski » 22 sty 2013, 20:56

To ja jutro wrzucę tu projekt wstępny plakatu (do uzupełnienia data, sala itd.).
MarcinKosinski
 
Posty: 19
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:03

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez JarekSpiewak1 » 22 sty 2013, 21:00

Kamil Stec zrezygnował z funkcji skarbnika mogę przejąć jego obowiązki
JarekSpiewak1
 
Posty: 12
Dołączył(a): 10 paź 2012, 10:45

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez DawidProczek » 22 sty 2013, 21:02

Witam chciał bym się zgłosić do udziału w kole naukowym
DawidProczek
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 paź 2012, 15:01

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez DominikaMachelETI93 » 22 sty 2013, 21:42

Ciekawa sprawa. Miejsce zapewne dla Ciebie się znajdzie.
DominikaMachelETI93
 
Posty: 17
Dołączył(a): 14 lis 2012, 14:48

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez KamilStaszczak » 22 sty 2013, 22:09

Ok. Mam rozumieć, że mamy patronat Nowego Tygodnia i na tym się kończy? Bo juz mało czasu a muszę te ulotki dokończyć.
KamilStaszczak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 paź 2012, 0:35

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez katarzynamazurek » 22 sty 2013, 23:03

Wojciech Żygawski zgłosił mnie do roli rozwieszania i roznoszenia ulotek oraz zajęcia się plakatami wraz z Heleną Wacławik:)
katarzynamazurek
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 paź 2012, 11:00

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 0:16

Witam.

Dzisiaj podjąłem decyzje o zaprzestaniu funkcji głównego organizatora seminarium.

Pozdrawiam.
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez KwiatekAdrian » 23 sty 2013, 1:53

@katarzynamazurek
Mogę pomóc w rozwieszaniu plakatów. Mógłbym powiesić informację o seminarium w akademikach i stołówce.
KwiatekAdrian
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 paź 2012, 21:42

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez kamilmalkiewicz » 23 sty 2013, 10:01

WojciechZygawski napisał(a):Witam.

Dzisiaj podjąłem decyzje o zaprzestaniu funkcji głównego organizatora seminarium.

Pozdrawiam.


Jak możesz wyślij mi kopię twojej korespondencji z Techalndem. Postaram się dokończyć twoje dzieło.Ok?
kamilmalkiewicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 09 paź 2012, 16:58

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 12:04

Ja przechodzę do rozlepiania plakatów gdyż widocznie nie sprawdziłem się jako organizator... Muszę zapytać w Techlandzie czy mogę udostępnić komuś innemu emila jeśli tak to niema problemu.
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez RobertLis » 23 sty 2013, 12:55

Proszę się zgłaszać i wykonywać poniższe funkcje (jedna osoba do jednego numerka zadania):
1. Skontaktować się z Techlandem (najlepiej telefonicznie z konkretną osobą) i ustalić ostateczny termin na 20.02.2013 (środa) od 11-tej do 14-tej. Jeśli im nie pasuje termin to niech podadzą swój i przyjąć go.
1. Skontaktować się z dziekanatem (najlepiej osobiście) i zarezerwować aulę na termin uzgodniony z Techlandem.
Są to zadania, które należy natychmiast zrealizować by odbyło się seminarium.
Osoby je wykonujące muszą uzyskać potwierdzenia z Techlandu i dziekanatu do 25.01.2013. Jeśli się nie uda to seminarium nie odbędzie się...
RobertLis
Administrator
 
Posty: 251
Dołączył(a): 24 kwi 2012, 16:52

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 13:20

Dobra cofam co powiedziałem jak to za czołem to i skończę. Tylko z tą różnicą że nie tylko ja chodzę po dziekanacie wszystkich o wszystko pytam i jak kogoś proszę o pomoc to niema komu mi pomoc.
Ostatnio edytowano 23 sty 2013, 14:18 przez WojciechZygawski, łącznie edytowano 2 razy
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 13:23

gg
Ostatnio edytowano 23 sty 2013, 14:19 przez WojciechZygawski, łącznie edytowano 1 raz
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 13:35

Trzeba pomóc przy zredagowaniu tekstów do Kierownika Dziekana i Firmy.
Ostatnio edytowano 23 sty 2013, 14:20 przez WojciechZygawski, łącznie edytowano 1 raz
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez JoannaOsiecka » 23 sty 2013, 13:40

Powitanie jest już umieszczone przecież na forum. Nie jest dokończone w 2 kwestiach, ale nie jest zależne ode mnie.
Bo po 1. Planu ramowego sobie sama nie wymyślę, a po drugie temat też należy dostosować do tego co firma dokładnie nam chce przekazać itp, a więc będzie zależny od planu ramowego. A no i jeszcze nazwisk gości, no ale to ich też sobie nie wymyślę. Więc jaki problem skopiować? :D No chyba, że są jeszcze jakieś uwagi, ale na razie nikt nic nie pisał.
Ostatnio edytowano 23 sty 2013, 13:44 przez JoannaOsiecka, łącznie edytowano 1 raz
JoannaOsiecka
 
Posty: 70
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:09

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez JoannaOsiecka » 23 sty 2013, 13:43

Sporo osób zgłaszało chęci do udziału, więc zamiast np. 4 osób do jednego zadania jakim jest zrobienie zakupów(no chyba to nie jest takie trudne?), można było komuś przydzielić te zadanie. Co konkretnie jest jeszcze do zrobienia ? Tylko konkretnie, a nie typu 'jakieś' ;D
JoannaOsiecka
 
Posty: 70
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:09

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez WojciechZygawski » 23 sty 2013, 14:18

Trzeba zredagować formularze żeby były gotowe na wpisanie daty niech ktoś się do mnie zgłosi to jest najważniejsze na chwilę obecną.
Potrzebna jest osoba w akademiku lub blisko mieszkająca aby mogła w każdej chwili podejść do dziekanatu zapytać o salę i zarezerwować.
Skarbnik niech określi kwotę składki.
Niech ktoś od plakatu zorientuje się ile będzie kosztować wydrukowanie plakatów i ulotek. i podaj o jakich ilościach wydruku mówimy. Jest to potrzebne bo firma może odda nam za to.(i niech ktoś mi je POKARZE gdyż muszę je wysłać do firmy w celu recenzji)
Potrzebuje listę mediów do jakich były pisane wiadomości o tego typu seminarium i które wyraziły zgodę. I ewentualne koszta.

Jeśli chodzi o plan już im wysyłałem prośbę o niego oraz o nazwiska.

Temat "Mam pomysł na grę, ale co dalej? Dowiedz się jak w małym zespole zrealizować swój pomysł, stworzyć świat gry i przygody, które spodobają się graczom.?"

Jeszcze jakieś pytanie proszę pisać.
WojciechZygawski
 
Posty: 96
Dołączył(a): 17 paź 2012, 12:32

Re: EyeTracker - organizacja seminarium naukowego w 2012 r.

Postprzez JoannaOsiecka » 23 sty 2013, 14:37

okej, ale chodzi mi o te formularze? tzn. na czym mają polegać? Albo nie jaki jest ich cel? Dla firmy to zaproszenie takie oficjalne dla dziekanatu, że takie coś chcemy zrobić czy jak ?
JoannaOsiecka
 
Posty: 70
Dołączył(a): 09 paź 2012, 19:09

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do InfoNaBi - aktywność Koła Naukowego

cron