Strona 1 z 1

Formatowanie sprawozdania

PostNapisane: 07 kwi 2014, 8:38
przez RobertLis
Temat wybranych wątków forum służy wyłącznie do umieszczania swoich prac dotyczących wykonania ćwiczeń.
Wybrane tematy forum i treści w nim występujące mogą dotyczyć tylko i wyłącznie wiadomości danej grupy ćwiczeniowej odbywającej w danej chwili zajęcia laboratoryjne.

Sprawozdanie oraz przygotowanie do wykonania ćwiczenia w formie elektronicznej (dokumentu, prezentacji albo filmu) należy poprzez link do pliku z rozszerzeniem: doc, ppt, avi lub pdf lub google+ albo SkyDrive zgłaszać w poście.

Proszę umieszczać posty w temacie odpowiedniego wątku na tym forum:
- w treści wiadomości należy podać:
    - czy to przygotowanie czy sprawozdanie;
    - NUMER ĆWICZENIA, którego tyczy się sprawozdanie lub przygotowanie;
    - Nazwisko i imię wykonawcy oraz numer indeksu;
    - kierunek studiów i numer grupy;
    - datę realizacji ćwiczenia;
    - link do bezpłatnego pobrania lub wyświetlenia sprawozdania lub przygotowania,
- maksymalnie JEDNEGO postu do każdego sprawozdania lub przygotowania (na jeden post może przypadać maksymalnie jedno sprawozdanie lub przygotowanie),
- post z przygotowaniem umieścić w terminie do godziny rozpoczęcia bieżących a post ze sprawozdaniem - kolejnych zajęć ćwiczeniowych,
- sprawozdania mogą się znajdować tylko w NIEPŁATNYCH serwisach (Dropbox, Google+, Skydrive),
- sprawozdania muszą być NIESPAKOWANE;
- zgłaszanie wiadomości z innego konta niż własne jest ZABRONIONE.

Zawartość sprawozdania:
- w przypadku przygotowania: teoria dotycząca tematu (wyjaśnienie pojęć, opis użytych narzędzi, rodzaje i możliwości realizacji danego zagadnienia ćwiczeniowego) z obrazkami;
- w przypadku sprawozdania: część właściwa obejmująca opis realizacji ćwiczenia np. w zrzutach ekranowych - obrazkach (podpisy pod obrazkami od lewej w formie: ,,Rys. 1. Opis rysunku'');
- spostrzeżenia i uwagi;
- co najmniej 10 obrazów (zdjęć, zrzutów ek., wykresów, tabel, schematów);
- ścieżka dźwiękowa (w przypadku prezentacji);
- co najmniej 2 filmy z polskim lektorem lub napisami (działanie kursora na ekranie, animacje) (w przypadku prezentacji);
- co najmniej 20 slajdów z maksymalnie do 2 zdań w jednym slajdzie (w przypadku prezentacji);

Układ sprawozdania lub przygotowania do wykonania ćwiczenia:
1) strona tytułowa z podaniem daty, imienia i nazwiska, tematu ćwiczenia, wyrażenia: Sprawozdanie z ćw. nr... lub Przygotowanie do wykonania ćw. nr..., znaku uczelni, kierunku i rodzaju studiów;
2) spis treści (tekst od lewej, kropki, numery stron od prawej);
3) teoria lub część właściwa;
4) spis ilustracji (tekst od lewej, kropki, numery stron od prawej);
5) spis literatury w formie bibliografii i/lub netografii;
6) ponumerowane strony, obrazki, schematy, tabele, wykresy.

Dokładne zasady formatowania opisane zostały pod tym linkiem: http://ti.pollub.pl/dyplom

BRAK zachowanego powyższego układu lub ominięcie któregokolwiek z punktów skutkować będzie obniżoną oceną.
Zaliczenie przedmiotu jest możliwe tylko w formie umieszczenia pełnej treści na płycie CD i przekazania jej na ostatnim, zaliczeniowym spotkaniu ćwiczeniowym.

WYSYŁANIE SPRAWOZDANIA lub PREZENTACJI E-MAILEM CZY TO W FORMIE LINKA CZY ZAŁĄCZNIKA N I E JEST DOZWOLONE. Skrzynka pocztowa robert.lis@pollub.pl usuwa linki jako spam oraz wycina załączniki.