Rejestrować można się tylko w okresie od skończenia pierwszych zajęć do rozpoczęcia następnych. Po tym terminie rejestracja wymaga dodatkowo kontaktu poprzez pocztę elektroniczną z podaniem wyjaśnienia opóźnienia zgłoszenia. Rejestracja taka negatywnie wpłynie na ocenę końcową z przedmiotu.
Wymagania jakie należy spełnić by zarejestrować się na forum:
- loginem może być tylko imięnazwisko lub nazwiskoimię pisane razem oraz dodatkowo liczby pisane razem (po imieniu i nazwisku);
- hasło dowolne ale spełniające kryteria stawiane przez forum;
- adres e-mail zwrotny (potwierdzający rejestrację) musi być własnością rejestrującego się studenta;
- adres e-mail zwrotny (potwierdzający rejestrację) musi być w domenie pollub (można go uzyskać u administratora p. Sołygi) http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/organizacja-uczelni/jednostki-ogolnouczelniane/ci/kontakt;
- należy również poprawnie odpowiedzieć na pytanie zadane przez system rejestrujący co stanowi dodatkowe zabezpieczenie.
Tak zgłoszona rejestracja jest weryfikowana i w ciągu 2-48 godzin jest przyznawany dostęp (przeważnie bez potwierdzenia dlatego należy sprawdzać co jakiś czas czy już można się logować).